آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها610
تعداد مقالات9,028
تعداد مشاهده مقاله67,082,919
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,656,375
طالعی زاده, عطا الله, چراغی, زاهده. (1394). قیمت‌گذاری و بازاریابی در یک زنجیره‌ تامین دوسطحی تحت چهار رویکرد نظریه بازی‌ها. نشریه هنرهای کاربردی, 13(42), 135-149. doi: 10.22075/jme.2017.1721
عطا الله طالعی زاده; زاهده چراغی. "قیمت‌گذاری و بازاریابی در یک زنجیره‌ تامین دوسطحی تحت چهار رویکرد نظریه بازی‌ها". نشریه هنرهای کاربردی, 13, 42, 1394, 135-149. doi: 10.22075/jme.2017.1721
طالعی زاده, عطا الله, چراغی, زاهده. (1394). 'قیمت‌گذاری و بازاریابی در یک زنجیره‌ تامین دوسطحی تحت چهار رویکرد نظریه بازی‌ها', نشریه هنرهای کاربردی, 13(42), pp. 135-149. doi: 10.22075/jme.2017.1721
طالعی زاده, عطا الله, چراغی, زاهده. قیمت‌گذاری و بازاریابی در یک زنجیره‌ تامین دوسطحی تحت چهار رویکرد نظریه بازی‌ها. نشریه هنرهای کاربردی, 1394; 13(42): 135-149. doi: 10.22075/jme.2017.1721


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب