آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها667
تعداد مقالات9,706
تعداد مشاهده مقاله69,141,189
تعداد دریافت فایل اصل مقاله48,518,505
Kahar, Muhammad, Susilo, S., Abdullah, Dahlan, Oktaviany, Venny. (1400). The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities. نشریه هنرهای کاربردی, 13(1), 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782
Muhammad Syahrul Kahar; S. Susilo; Dahlan Abdullah; Venny Oktaviany. "The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities". نشریه هنرهای کاربردی, 13, 1, 1400, 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782
Kahar, Muhammad, Susilo, S., Abdullah, Dahlan, Oktaviany, Venny. (1400). 'The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities', نشریه هنرهای کاربردی, 13(1), pp. 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782
Kahar, Muhammad, Susilo, S., Abdullah, Dahlan, Oktaviany, Venny. The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities. نشریه هنرهای کاربردی, 1400; 13(1): 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب