آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها675
تعداد مقالات9,847
تعداد مشاهده مقاله69,905,419
تعداد دریافت فایل اصل مقاله49,221,027
Hashem Samiei, Fattaneh, Shahroodi, Kambiz, Goudarzvand Chegini, Mehrdad, Rahmati, Yalda. (1402). The effect of video advertisements of top Iranian brands on customer emotion using structural equation model. نشریه هنرهای کاربردی, 14(9), 241-249. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26660.3379
Fattaneh Hashem Samiei; Kambiz Shahroodi; Mehrdad Goudarzvand Chegini; Yalda Rahmati. "The effect of video advertisements of top Iranian brands on customer emotion using structural equation model". نشریه هنرهای کاربردی, 14, 9, 1402, 241-249. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26660.3379
Hashem Samiei, Fattaneh, Shahroodi, Kambiz, Goudarzvand Chegini, Mehrdad, Rahmati, Yalda. (1402). 'The effect of video advertisements of top Iranian brands on customer emotion using structural equation model', نشریه هنرهای کاربردی, 14(9), pp. 241-249. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26660.3379
Hashem Samiei, Fattaneh, Shahroodi, Kambiz, Goudarzvand Chegini, Mehrdad, Rahmati, Yalda. The effect of video advertisements of top Iranian brands on customer emotion using structural equation model. نشریه هنرهای کاربردی, 1402; 14(9): 241-249. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26660.3379


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب