آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها610
تعداد مقالات9,029
تعداد مشاهده مقاله67,082,934
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,656,390
Ahmadi, Saeed, Faridchehr, Elham, Ahmadi Sharif, Mahmoud. (1402). Designing of a conceptual pattern of brand equity in the automotive industry: Foundation data theory approach. نشریه هنرهای کاربردی, 14(7), 275-294. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27825.3730
Saeed Ahmadi; Elham Faridchehr; Mahmoud Ahmadi Sharif. "Designing of a conceptual pattern of brand equity in the automotive industry: Foundation data theory approach". نشریه هنرهای کاربردی, 14, 7, 1402, 275-294. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27825.3730
Ahmadi, Saeed, Faridchehr, Elham, Ahmadi Sharif, Mahmoud. (1402). 'Designing of a conceptual pattern of brand equity in the automotive industry: Foundation data theory approach', نشریه هنرهای کاربردی, 14(7), pp. 275-294. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27825.3730
Ahmadi, Saeed, Faridchehr, Elham, Ahmadi Sharif, Mahmoud. Designing of a conceptual pattern of brand equity in the automotive industry: Foundation data theory approach. نشریه هنرهای کاربردی, 1402; 14(7): 275-294. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27825.3730


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب