آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها657
تعداد مقالات9,644
تعداد مشاهده مقاله68,675,609
تعداد دریافت فایل اصل مقاله48,161,725
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. (1403). The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry). نشریه هنرهای کاربردی, 15(4), 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Bahman Naruoei; Hossein Hakimpour; Mehdi Mahmoodzadeh Vashshan; Mohammad Mohammadi. "The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 4, 1403, 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. (1403). 'The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)', نشریه هنرهای کاربردی, 15(4), pp. 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry). نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(4): 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب