آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها610
تعداد مقالات9,027
تعداد مشاهده مقاله67,082,778
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,656,173
Ahangar Selehbani, Razieh, Nourbakhsh, Seyed Kamran, Mirabi, Vahidreza, Khonsari, Yahya. (1403). Cause-related marketing model in the dairy food industry based on the grounded theory. نشریه هنرهای کاربردی, 15(6), 71-82. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30237.4374
Razieh Ahangar Selehbani; Seyed Kamran Nourbakhsh; Vahidreza Mirabi; Yahya Khonsari. "Cause-related marketing model in the dairy food industry based on the grounded theory". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 6, 1403, 71-82. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30237.4374
Ahangar Selehbani, Razieh, Nourbakhsh, Seyed Kamran, Mirabi, Vahidreza, Khonsari, Yahya. (1403). 'Cause-related marketing model in the dairy food industry based on the grounded theory', نشریه هنرهای کاربردی, 15(6), pp. 71-82. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30237.4374
Ahangar Selehbani, Razieh, Nourbakhsh, Seyed Kamran, Mirabi, Vahidreza, Khonsari, Yahya. Cause-related marketing model in the dairy food industry based on the grounded theory. نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(6): 71-82. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30237.4374


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب