آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها646
تعداد مقالات9,458
تعداد مشاهده مقاله68,235,735
تعداد دریافت فایل اصل مقاله47,769,398
Navaei Shirazi, Ehsan, Niki Esfahlan, Hakimeh, Qarabiglo, Hossein, Aly, Samad, Rostamzadeh, Reza. (1403). Presenting customer participation model in brand virtual communities (Case Study: Mellat Bank). نشریه هنرهای کاربردی, 15(7), 83-92. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26613.3366
Ehsan Navaei Shirazi; Hakimeh Niki Esfahlan; Hossein Qarabiglo; Samad Aly; Reza Rostamzadeh. "Presenting customer participation model in brand virtual communities (Case Study: Mellat Bank)". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 7, 1403, 83-92. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26613.3366
Navaei Shirazi, Ehsan, Niki Esfahlan, Hakimeh, Qarabiglo, Hossein, Aly, Samad, Rostamzadeh, Reza. (1403). 'Presenting customer participation model in brand virtual communities (Case Study: Mellat Bank)', نشریه هنرهای کاربردی, 15(7), pp. 83-92. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26613.3366
Navaei Shirazi, Ehsan, Niki Esfahlan, Hakimeh, Qarabiglo, Hossein, Aly, Samad, Rostamzadeh, Reza. Presenting customer participation model in brand virtual communities (Case Study: Mellat Bank). نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(7): 83-92. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26613.3366


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب