آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها610
تعداد مقالات9,027
تعداد مشاهده مقاله67,082,769
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,656,171
Habibzadegan, Mehran, Taghipour, Faezeh, Etebarian Khorasgani, Akbar. (1403). Proposing a banking model in the customer service sector through social networks using the beyond-integrated approach and fuzzy AHP technique. نشریه هنرهای کاربردی, 15(9), 165-174. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30787.4491
Mehran Habibzadegan; Faezeh Taghipour; Akbar Etebarian Khorasgani. "Proposing a banking model in the customer service sector through social networks using the beyond-integrated approach and fuzzy AHP technique". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 9, 1403, 165-174. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30787.4491
Habibzadegan, Mehran, Taghipour, Faezeh, Etebarian Khorasgani, Akbar. (1403). 'Proposing a banking model in the customer service sector through social networks using the beyond-integrated approach and fuzzy AHP technique', نشریه هنرهای کاربردی, 15(9), pp. 165-174. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30787.4491
Habibzadegan, Mehran, Taghipour, Faezeh, Etebarian Khorasgani, Akbar. Proposing a banking model in the customer service sector through social networks using the beyond-integrated approach and fuzzy AHP technique. نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(9): 165-174. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30787.4491


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب