آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها610
تعداد مقالات9,029
تعداد مشاهده مقاله67,082,938
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,656,396
Mohammadrezaei, Mohsen, Nayebzadeh, Shahnaz, Davodi Roknabdi, Abolfazl. (1402). Providing a model of the marketing strategy in the electricity industry using a multi-criteria decision-making approach in a fuzzy environment. نشریه هنرهای کاربردی, 15(12), 271-284. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31856.4725
Mohsen Mohammadrezaei; Shahnaz Nayebzadeh; Abolfazl Davodi Roknabdi. "Providing a model of the marketing strategy in the electricity industry using a multi-criteria decision-making approach in a fuzzy environment". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 12, 1402, 271-284. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31856.4725
Mohammadrezaei, Mohsen, Nayebzadeh, Shahnaz, Davodi Roknabdi, Abolfazl. (1402). 'Providing a model of the marketing strategy in the electricity industry using a multi-criteria decision-making approach in a fuzzy environment', نشریه هنرهای کاربردی, 15(12), pp. 271-284. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31856.4725
Mohammadrezaei, Mohsen, Nayebzadeh, Shahnaz, Davodi Roknabdi, Abolfazl. Providing a model of the marketing strategy in the electricity industry using a multi-criteria decision-making approach in a fuzzy environment. نشریه هنرهای کاربردی, 1402; 15(12): 271-284. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31856.4725


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب