آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها635
تعداد مقالات9,314
تعداد مشاهده مقاله67,881,264
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,100,349
Mesbahi Tarighi, Shirin, Aghili, Seyed Vahid, Ghadami, Mohsen, Farhangi, Ali Akbar, Geranmayeh Pour, Ali. (1403). Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components. نشریه هنرهای کاربردی, 16(3), 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638
Shirin Mesbahi Tarighi; Seyed Vahid Aghili; Mohsen Ghadami; Ali Akbar Farhangi; Ali Geranmayeh Pour. "Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components". نشریه هنرهای کاربردی, 16, 3, 1403, 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638
Mesbahi Tarighi, Shirin, Aghili, Seyed Vahid, Ghadami, Mohsen, Farhangi, Ali Akbar, Geranmayeh Pour, Ali. (1403). 'Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components', نشریه هنرهای کاربردی, 16(3), pp. 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638
Mesbahi Tarighi, Shirin, Aghili, Seyed Vahid, Ghadami, Mohsen, Farhangi, Ali Akbar, Geranmayeh Pour, Ali. Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components. نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 16(3): 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب