آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها632
تعداد مقالات9,260
تعداد مشاهده مقاله67,743,640
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,157,597
Anisi Hemaseh, Zohre, Afshar Kazemi, Mohammad Ali, Mousavi Khanghah, Ehsan. (1403). Understanding customer experience using online reviews in the hotel industry with a text mining approach (five-star hotels in Iran). نشریه هنرهای کاربردی, 15(12), 397-408. doi: 10.22075/ijnaa.2023.32570.4845
Zohre Anisi Hemaseh; Mohammad Ali Afshar Kazemi; Ehsan Mousavi Khanghah. "Understanding customer experience using online reviews in the hotel industry with a text mining approach (five-star hotels in Iran)". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 12, 1403, 397-408. doi: 10.22075/ijnaa.2023.32570.4845
Anisi Hemaseh, Zohre, Afshar Kazemi, Mohammad Ali, Mousavi Khanghah, Ehsan. (1403). 'Understanding customer experience using online reviews in the hotel industry with a text mining approach (five-star hotels in Iran)', نشریه هنرهای کاربردی, 15(12), pp. 397-408. doi: 10.22075/ijnaa.2023.32570.4845
Anisi Hemaseh, Zohre, Afshar Kazemi, Mohammad Ali, Mousavi Khanghah, Ehsan. Understanding customer experience using online reviews in the hotel industry with a text mining approach (five-star hotels in Iran). نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(12): 397-408. doi: 10.22075/ijnaa.2023.32570.4845


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب