آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها667
تعداد مقالات9,729
تعداد مشاهده مقاله69,208,571
تعداد دریافت فایل اصل مقاله48,536,537
عبدالله زاده سورشجانی, قاسم. (1403). بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود عملکرد از طریق زنجیره ارزش و نوآوری در ارائه خدمات بانکی (مورد مطالعه: بانک توسعه تعاون استانهای سمنان و مازندران). نشریه هنرهای کاربردی, 1(3), 118-138. doi: 10.22075/svcm.2025.36589.1017
قاسم عبدالله زاده سورشجانی. "بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود عملکرد از طریق زنجیره ارزش و نوآوری در ارائه خدمات بانکی (مورد مطالعه: بانک توسعه تعاون استانهای سمنان و مازندران)". نشریه هنرهای کاربردی, 1, 3, 1403, 118-138. doi: 10.22075/svcm.2025.36589.1017
عبدالله زاده سورشجانی, قاسم. (1403). 'بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود عملکرد از طریق زنجیره ارزش و نوآوری در ارائه خدمات بانکی (مورد مطالعه: بانک توسعه تعاون استانهای سمنان و مازندران)', نشریه هنرهای کاربردی, 1(3), pp. 118-138. doi: 10.22075/svcm.2025.36589.1017
عبدالله زاده سورشجانی, قاسم. بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر بهبود عملکرد از طریق زنجیره ارزش و نوآوری در ارائه خدمات بانکی (مورد مطالعه: بانک توسعه تعاون استانهای سمنان و مازندران). نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 1(3): 118-138. doi: 10.22075/svcm.2025.36589.1017


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب