آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها641
تعداد مقالات9,357
تعداد مشاهده مقاله68,003,167
تعداد دریافت فایل اصل مقاله27,642,173
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. (1404). Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach. نشریه هنرهای کاربردی, (), -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Hoda Zadvan; Bahram Kheiri; Behrouz Ghasemi. "Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach". نشریه هنرهای کاربردی, , , 1404, -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. (1404). 'Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach', نشریه هنرهای کاربردی, (), pp. -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach. نشریه هنرهای کاربردی, 1404; (): -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب