آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها648
تعداد مقالات9,475
تعداد مشاهده مقاله68,306,285
تعداد دریافت فایل اصل مقاله47,823,915
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. (1404). Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach. نشریه هنرهای کاربردی, 16(10), 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Hoda Zadvan; Bahram Kheiri; Behrouz Ghasemi. "Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach". نشریه هنرهای کاربردی, 16, 10, 1404, 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. (1404). 'Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach', نشریه هنرهای کاربردی, 16(10), pp. 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach. نشریه هنرهای کاربردی, 1404; 16(10): 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب