آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها673
تعداد مقالات9,831
تعداد مشاهده مقاله69,826,821
تعداد دریافت فایل اصل مقاله49,180,122
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. (1404). Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach. نشریه هنرهای کاربردی, 16(10), 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Hoda Zadvan; Bahram Kheiri; Behrouz Ghasemi. "Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach". نشریه هنرهای کاربردی, 16, 10, 1404, 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. (1404). 'Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach', نشریه هنرهای کاربردی, 16(10), pp. 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066
Zadvan, Hoda, Kheiri, Bahram, Ghasemi, Behrouz. Identifying and explaining the antecedents of customer experience management in the maritime transportation industry: A mixed-methods approach. نشریه هنرهای کاربردی, 1404; 16(10): 81-93. doi: 10.22075/ijnaa.2024.33957.5066


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب