آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها674
تعداد مقالات9,836
تعداد مشاهده مقاله69,868,582
تعداد دریافت فایل اصل مقاله49,199,604
Maymandi, Ehsan, Aghajani, Mojtaba, Landran Esfahani, Saeid. (1404). Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city). نشریه هنرهای کاربردی, (), -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130
Ehsan Maymandi; Mojtaba Aghajani; Saeid Landran Esfahani. "Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city)". نشریه هنرهای کاربردی, , , 1404, -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130
Maymandi, Ehsan, Aghajani, Mojtaba, Landran Esfahani, Saeid. (1404). 'Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city)', نشریه هنرهای کاربردی, (), pp. -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130
Maymandi, Ehsan, Aghajani, Mojtaba, Landran Esfahani, Saeid. Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city). نشریه هنرهای کاربردی, 1404; (): -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب