آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها666
تعداد مقالات9,702
تعداد مشاهده مقاله69,098,257
تعداد دریافت فایل اصل مقاله48,509,879
Maymandi, Ehsan, Aghajani, Mojtaba, Landran Esfahani, Saeid. (1404). Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city). نشریه هنرهای کاربردی, (), -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130
Ehsan Maymandi; Mojtaba Aghajani; Saeid Landran Esfahani. "Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city)". نشریه هنرهای کاربردی, , , 1404, -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130
Maymandi, Ehsan, Aghajani, Mojtaba, Landran Esfahani, Saeid. (1404). 'Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city)', نشریه هنرهای کاربردی, (), pp. -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130
Maymandi, Ehsan, Aghajani, Mojtaba, Landran Esfahani, Saeid. Structural model fit of customer experience management and effect of drivers and its consequences on value co-creation (Case study: Private educational institute of Shiraz city). نشریه هنرهای کاربردی, 1404; (): -. doi: 10.22075/ijnaa.2024.34356.5130


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب