آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها586
تعداد مقالات8,733
تعداد مشاهده مقاله66,595,924
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,154,470
Akbarpour, Nasrin, Keshtkar Haranaki, Mehran, Mehrani, Hormoz, Gharibnavaz, Nader, Ahmadi Sharif, Mahmoud. (1399). A Design of Strategic Real-Time Marketing Model in Smart Cities Based on the Internet of Things in the Fourth Industrial Revolution. نشریه تخصصی هنرهای کاربردی, 11(Special Issue), 339-349. doi: 10.22075/ijnaa.2020.4607
Nasrin Akbarpour; Mehran Keshtkar Haranaki; Hormoz Mehrani; Nader Gharibnavaz; Mahmoud Ahmadi Sharif. "A Design of Strategic Real-Time Marketing Model in Smart Cities Based on the Internet of Things in the Fourth Industrial Revolution". نشریه تخصصی هنرهای کاربردی, 11, Special Issue, 1399, 339-349. doi: 10.22075/ijnaa.2020.4607
Akbarpour, Nasrin, Keshtkar Haranaki, Mehran, Mehrani, Hormoz, Gharibnavaz, Nader, Ahmadi Sharif, Mahmoud. (1399). 'A Design of Strategic Real-Time Marketing Model in Smart Cities Based on the Internet of Things in the Fourth Industrial Revolution', نشریه تخصصی هنرهای کاربردی, 11(Special Issue), pp. 339-349. doi: 10.22075/ijnaa.2020.4607
Akbarpour, Nasrin, Keshtkar Haranaki, Mehran, Mehrani, Hormoz, Gharibnavaz, Nader, Ahmadi Sharif, Mahmoud. A Design of Strategic Real-Time Marketing Model in Smart Cities Based on the Internet of Things in the Fourth Industrial Revolution. نشریه تخصصی هنرهای کاربردی, 1399; 11(Special Issue): 339-349. doi: 10.22075/ijnaa.2020.4607


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب