آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها639
تعداد مقالات9,340
تعداد مشاهده مقاله67,971,311
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,189,253
Kahar, Muhammad, Susilo, S., Abdullah, Dahlan, Oktaviany, Venny. (1400). The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities. نشریه هنرهای کاربردی, 13(1), 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782
Muhammad Syahrul Kahar; S. Susilo; Dahlan Abdullah; Venny Oktaviany. "The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities". نشریه هنرهای کاربردی, 13, 1, 1400, 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782
Kahar, Muhammad, Susilo, S., Abdullah, Dahlan, Oktaviany, Venny. (1400). 'The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities', نشریه هنرهای کاربردی, 13(1), pp. 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782
Kahar, Muhammad, Susilo, S., Abdullah, Dahlan, Oktaviany, Venny. The effectiveness of the integrated inquiry guided model STEM on students scientific literacy abilities. نشریه هنرهای کاربردی, 1400; 13(1): 1667-1672. doi: 10.22075/ijnaa.2022.5782


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب