آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها639
تعداد مقالات9,345
تعداد مشاهده مقاله67,977,165
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,794,161
Juber, Inas, Mosa, Akmam, Mohammed, Amal, Ali, Zahraa. (1401). Artificial intelligence influence on trusting customer relationships in digital marketing. نشریه هنرهای کاربردی, 13(2), 2509-2516. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27470.3613
Inas Kadhim Juber; Akmam Majed Mosa; Amal Fadhil Mohammed; Zahraa Hussein Ali. "Artificial intelligence influence on trusting customer relationships in digital marketing". نشریه هنرهای کاربردی, 13, 2, 1401, 2509-2516. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27470.3613
Juber, Inas, Mosa, Akmam, Mohammed, Amal, Ali, Zahraa. (1401). 'Artificial intelligence influence on trusting customer relationships in digital marketing', نشریه هنرهای کاربردی, 13(2), pp. 2509-2516. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27470.3613
Juber, Inas, Mosa, Akmam, Mohammed, Amal, Ali, Zahraa. Artificial intelligence influence on trusting customer relationships in digital marketing. نشریه هنرهای کاربردی, 1401; 13(2): 2509-2516. doi: 10.22075/ijnaa.2022.27470.3613


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب