آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها632
تعداد مقالات9,260
تعداد مشاهده مقاله67,741,032
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,156,447
Heidari Nejad, Reza, Fakhimi Azar, Sirus, Mahmoudzadeh, Morteza, Gharebiglo, Hossein. (1402). Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province). نشریه هنرهای کاربردی, 14(9), 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374
Reza Heidari Nejad; Sirus Fakhimi Azar; Morteza Mahmoudzadeh; Hossein Gharebiglo. "Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province)". نشریه هنرهای کاربردی, 14, 9, 1402, 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374
Heidari Nejad, Reza, Fakhimi Azar, Sirus, Mahmoudzadeh, Morteza, Gharebiglo, Hossein. (1402). 'Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province)', نشریه هنرهای کاربردی, 14(9), pp. 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374
Heidari Nejad, Reza, Fakhimi Azar, Sirus, Mahmoudzadeh, Morteza, Gharebiglo, Hossein. Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province). نشریه هنرهای کاربردی, 1402; 14(9): 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب