آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها628
تعداد مقالات9,179
تعداد مشاهده مقاله67,526,977
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,061,691
Heidari Nejad, Reza, Fakhimi Azar, Sirus, Mahmoudzadeh, Morteza, Gharebiglo, Hossein. (1402). Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province). نشریه هنرهای کاربردی, 14(9), 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374
Reza Heidari Nejad; Sirus Fakhimi Azar; Morteza Mahmoudzadeh; Hossein Gharebiglo. "Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province)". نشریه هنرهای کاربردی, 14, 9, 1402, 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374
Heidari Nejad, Reza, Fakhimi Azar, Sirus, Mahmoudzadeh, Morteza, Gharebiglo, Hossein. (1402). 'Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province)', نشریه هنرهای کاربردی, 14(9), pp. 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374
Heidari Nejad, Reza, Fakhimi Azar, Sirus, Mahmoudzadeh, Morteza, Gharebiglo, Hossein. Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province). نشریه هنرهای کاربردی, 1402; 14(9): 337-344. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26638.3374


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب