آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها632
تعداد مقالات9,260
تعداد مشاهده مقاله67,741,012
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,156,433
Ramezani, Karim, Budaghi Khajeh Nobar, Hossein, Feghhi Farahmand, Nasser, Mahmoudzadeh, Morteza. (1402). Explain the pattern of user trust in social media-based marketing. نشریه هنرهای کاربردی, 15(1), 331-341. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26612.3365
Karim Ramezani; Hossein Budaghi Khajeh Nobar; Nasser Feghhi Farahmand; Morteza Mahmoudzadeh. "Explain the pattern of user trust in social media-based marketing". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 1, 1402, 331-341. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26612.3365
Ramezani, Karim, Budaghi Khajeh Nobar, Hossein, Feghhi Farahmand, Nasser, Mahmoudzadeh, Morteza. (1402). 'Explain the pattern of user trust in social media-based marketing', نشریه هنرهای کاربردی, 15(1), pp. 331-341. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26612.3365
Ramezani, Karim, Budaghi Khajeh Nobar, Hossein, Feghhi Farahmand, Nasser, Mahmoudzadeh, Morteza. Explain the pattern of user trust in social media-based marketing. نشریه هنرهای کاربردی, 1402; 15(1): 331-341. doi: 10.22075/ijnaa.2022.26612.3365


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب