آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها610
تعداد مقالات9,020
تعداد مشاهده مقاله67,053,844
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,639,374
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. (1403). The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry). نشریه هنرهای کاربردی, 15(4), 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Bahman Naruoei; Hossein Hakimpour; Mehdi Mahmoodzadeh Vashshan; Mohammad Mohammadi. "The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 4, 1403, 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. (1403). 'The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)', نشریه هنرهای کاربردی, 15(4), pp. 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry). نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(4): 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب