آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها639
تعداد مقالات9,340
تعداد مشاهده مقاله67,971,370
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,197,635
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. (1403). The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry). نشریه هنرهای کاربردی, 15(4), 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Bahman Naruoei; Hossein Hakimpour; Mehdi Mahmoodzadeh Vashshan; Mohammad Mohammadi. "The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)". نشریه هنرهای کاربردی, 15, 4, 1403, 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. (1403). 'The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)', نشریه هنرهای کاربردی, 15(4), pp. 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322
Naruoei, Bahman, Hakimpour, Hossein, Mahmoodzadeh Vashshan, Mehdi, Mohammadi, Mohammad. The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry). نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 15(4): 135-148. doi: 10.22075/ijnaa.2023.30051.4322


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب