آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها654
تعداد مقالات9,570
تعداد مشاهده مقاله68,483,212
تعداد دریافت فایل اصل مقاله47,940,173
Dalili, Amir, Heydari, Seyyed Abbas, Ghasemi, Behrooz. (1403). A digital marketing model based on dynamic capabilities in the automotive industry. نشریه هنرهای کاربردی, 16(2), 59-67. doi: 10.22075/ijnaa.2022.29357.4134
Amir Dalili; Seyyed Abbas Heydari; Behrooz Ghasemi. "A digital marketing model based on dynamic capabilities in the automotive industry". نشریه هنرهای کاربردی, 16, 2, 1403, 59-67. doi: 10.22075/ijnaa.2022.29357.4134
Dalili, Amir, Heydari, Seyyed Abbas, Ghasemi, Behrooz. (1403). 'A digital marketing model based on dynamic capabilities in the automotive industry', نشریه هنرهای کاربردی, 16(2), pp. 59-67. doi: 10.22075/ijnaa.2022.29357.4134
Dalili, Amir, Heydari, Seyyed Abbas, Ghasemi, Behrooz. A digital marketing model based on dynamic capabilities in the automotive industry. نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 16(2): 59-67. doi: 10.22075/ijnaa.2022.29357.4134


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب