آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها639
تعداد مقالات9,345
تعداد مشاهده مقاله67,977,200
تعداد دریافت فایل اصل مقاله25,798,047
Mesbahi Tarighi, Shirin, Aghili, Seyed Vahid, Ghadami, Mohsen, Farhangi, Ali Akbar, Geranmayeh Pour, Ali. (1403). Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components. نشریه هنرهای کاربردی, 16(3), 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638
Shirin Mesbahi Tarighi; Seyed Vahid Aghili; Mohsen Ghadami; Ali Akbar Farhangi; Ali Geranmayeh Pour. "Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components". نشریه هنرهای کاربردی, 16, 3, 1403, 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638
Mesbahi Tarighi, Shirin, Aghili, Seyed Vahid, Ghadami, Mohsen, Farhangi, Ali Akbar, Geranmayeh Pour, Ali. (1403). 'Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components', نشریه هنرهای کاربردی, 16(3), pp. 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638
Mesbahi Tarighi, Shirin, Aghili, Seyed Vahid, Ghadami, Mohsen, Farhangi, Ali Akbar, Geranmayeh Pour, Ali. Providing a marketing public relations model with an integrated marketing communication approach for service institutions and ranking its components. نشریه هنرهای کاربردی, 1403; 16(3): 125-137. doi: 10.22075/ijnaa.2023.31470.4638


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب