آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها620
تعداد مقالات9,109
تعداد مشاهده مقاله67,351,089
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,829,713

1.

Design and validation of an effective model for evaluating the role of online advertising on the consumer purchasing decision process (Case study: Food chain stores in Guilan province)

دوره 14، شماره 9، آذر 2023، صفحه 337-344
Reza Heidari Nejad؛ Sirus Fakhimi Azar؛ Morteza Mahmoudzadeh؛ Hossein Gharebiglo

2.

Explain the pattern of user trust in social media-based marketing

دوره 15، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 331-341
Karim Ramezani؛ Hossein Budaghi Khajeh Nobar؛ Nasser Feghhi Farahmand؛ Morteza Mahmoudzadeh


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب