آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها620
تعداد مقالات9,099
تعداد مشاهده مقاله67,304,600
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,794,514

1.

A digital marketing model based on dynamic capabilities in the automotive industry

دوره 16، شماره 2، اردیبهشت 2025، صفحه 59-67
Amir Dalili؛ Seyyed Abbas Heydari؛ Behrooz Ghasemi

2.

Artificial intelligence influence on trusting customer relationships in digital marketing

دوره 13، شماره 2، مهر 2022، صفحه 2509-2516
Inas Kadhim Juber؛ Akmam Majed Mosa؛ Amal Fadhil Mohammed؛ Zahraa Hussein Ali

3.

The effectiveness of Cialdini's principles on persuasion in digital marketing (A case study of Iran's furniture industry)

دوره 15، شماره 4، تیر 2024، صفحه 135-148
Bahman Naruoei؛ Hossein Hakimpour؛ Mehdi Mahmoodzadeh Vashshan؛ Mohammad Mohammadi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب