آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها628
تعداد مقالات9,204
تعداد مشاهده مقاله67,563,054
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,094,388

1.

اثر بخشی آموزش خود- دلسوزی شناختی و درمان متمرکز بر هیجان بر بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان مبتلا به افسردگی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 53-64
رضا گل پور؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی؛ محمد نریمانی

2.

اثربخشی آموزش رفتاردرمانی دیالکتیکی گروهی بر کاهش نشانه‌های اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی و بهبود کیفیت زندگی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 39-51
محمد نریمانی؛ محمد جواد بگیان کوله مرز؛ بتول احدی؛ عباس ابوالقاسمی

3.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری مثبت نگر بر جهت مداری زندگی زنان دارای سندرم خستگی مزمن

دوره 11، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 23-31
فریده صادقی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا کاظمی؛ محمد نریمانی

4.

اثربخشی روش‌های درمان پردازش شناختی و پردازش مجدد هولوگرافیک در کاهش علائم روان‌شناختی دانش آموزان مواجه شده با آسیب

دوره 3، شماره 3، مهر 1390، صفحه 41-52
محمد نریمانی؛ سجاد بشرپور؛ حسین قمری گیوی؛ عباس ابوالقاسمی

5.

مقایسه اثربخشی آموزش تاب‌آوری و تنظیم هیجان بر استرس ادراک شده و حساسیت اضطرابی کارکنان آتشنشانی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 103-113
نیلوفر شریفی؛ سجاد بشرپور؛ محمد نریمانی؛ ناصر صبحی قراملکی

6.

مقایسه اثربخشی آموزش کنش‌های اجرایی و بازی درمانی در بهبود حافظه کاری، نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به نارسایی در حساب

دوره 5، شماره 4، دی 1392، صفحه 1-16
محمد نریمانی؛ اسماعیل سلیمانی؛ عادل زاهد بابلان؛ عباس ابوالقاسمی

7.

مقایسه اثربخشی آموزش‌های ذهن آگاهی و تنظیم هیجان بر سلامت روان جانبازان شیمیایی

دوره 2، شماره 4، دی 1389، صفحه 61-71
محمد نریمانی؛ سعید آریاپوران؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی

8.

مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و آموزش تنظیم هیجان بر تحریک پذیری، افسردگی، اضطراب، استرس و تنظیم هیجانی نوجوانان دارای اختلال بدتنظیمی خلق مخرب

دوره 12، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 41-50
حسین شیبانی؛ نیلوفر میکاییلی؛ محمد نریمانی

9.

مقایسه ذهن آگاهی و حساسیت اضطرابی در دانشجویان دارای احتکار وسواسی و علائم اختلال بدشکلی بدن

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 23-33
محمد نریمانی؛ مرضیه امینی؛ عباس ابوالقاسمی؛ عادل زاهد بابلان

10.

مقایسه ناگویی خلقی، تکانشگری و فعال سازی و بازداری رفتاری در دانشجویان دارای نشانه‌های اختلال شخصیت وسواسی- جبری و پارانوئید و بهنجار

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 55-65
محمد نریمانی؛ زهره وحیدی؛ عباس ابوالقاسمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب